Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461
Назва: Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти
Інші назви: The influence of branding on the formation of a positive image of a higher education institution
Автори: Булик, Оксана
Bulyk, Oksana
Ключові слова: брендинг
позитивний імідж
заклад вищої освіти
branding
positive image
institution of higher education
Дата публікації: 28-кві-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Булик О. Вплив брендингу на формування позитивного іміджу закладу вищої освіти / Оксана Булик // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 101–103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34461
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oksana Bulyk.pdf232.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.