Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440
Назва: Eмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливів
Інші назви: Empirical principles of diagnosing the effectiveness of advertising effects
Автори: Степаненко, Наталія
Волкова, Інна
Stepanenko, Nataliia
Volkova, Inna
Ключові слова: рекламна діяльність
споживчий ринок
advertising activity
consumer market
Дата публікації: 28-кві-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Степаненко Н. Eмпіричні засади діагностики ефективності рекламних впливів / Наталія Степаненко, Інна Волкова // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 162–164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34440
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia Stepanenko.pdf263.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.