Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34408
Назва: Можливості клієнтського досвіду в забезпеченні конкурентоспроможності туристичних підприємств
Інші назви: Possibilities of customer experience in ensuring the competitiveness of tourist enterprises
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Шамов, Антон
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Shamov, Anton
Ключові слова: туристичні підприємства
індустрія туризму
tourist enterprises
tourism industry
Дата публікації: 28-кві-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Іванова Л. Можливості клієнтського досвіду в забезпеченні конкурентоспроможності туристичних підприємств / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська, Антон Шамов // Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування : тези доп. V Міжнар. наук.- практ. конф. (27-28 квітня 2023 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 267–273.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34408
Розташовується у зібраннях:"Економіко-соціальні відносини в галузі фізичної культури та сфері обслуговування"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova (1).pdf577.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.