Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34381
Назва: Кількісна оцінка якості готельного продукту
Інші назви: Quantitative assessment of hotel product quality
Автори: Топольник, В. Г.
Бутова, А. П.
Кощавка, І. В.
Полякова, А. В.
Topolnyk, V. H.
Butova, A. P.
Koshchavka, I. V.
Poliakova, A. V.
Ключові слова: готельне господарство
кількісна оцінка
hotel management
quantitative assessment
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДонНУЕТ
Бібліографічний опис: Кількісна оцінка якості готельного продукту : монографія / В. Г. Топольник, А. П. Бутова, І. В. Кощавка, А. В. Полякова [та ін.] / за ред. В. Г. Топольник. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – 208 с.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати роботи авторів по розвитку наукових основ прикладної кваліметрії стосовно оцінки технічної складової послуг готелів – оздоблення приміщень, матеріально- технічного забезпечення готелю, кондиціонерів, номерного фонду, а також узагальнено досвід інших дослідників щодо кількісної оцінки якості готельного продукту. Монографія буде сприяти більш широкому застосуванню кількісних методів у системах управління якістю в цій сфері послуг, що є сьогодні одним з актуальних завдань розвитку економіки України. Для наукових і практичних працівників, що вивчають проблеми управління якістю послуг, удосконалювання й підвищення ефективності роботи готелів. Монографія може бути корисна аспірантам, магістрантам, студентам, викладачам і науковцям вищих навчальних закладів сфери послуг. The results of the authors' work on the development of the scientific foundations of applied qualimetry are given regarding the assessment of the technical component of hotel services – decoration of premises, material technical support of the hotel, air conditioners, room stock, as well as generalized experience other researchers regarding the quantitative assessment of hotel product quality. The monograph will contribute to a wider application of quantitative methods in quality management systems in this area services, which is today one of the urgent tasks of the development of the economy of Ukraine. For academic and practical workers studying the problems of service quality management, improving and increasing the efficiency of hotels. A monograph can be useful graduate students, master's students, students, teachers and scientists of higher educational institutions in the field services.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34381
ISBN: 978-617-638-224-9
Розташовується у зібраннях:Монографія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kilkisna otsinka yakosti hotelnoho produktu.pdf6.95 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.