Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34375
Назва: Словник маркетингових термінів
Інші назви: Dictionary of marketing terms
Автори: Скригун, Н. П.
Семененко, К. Ю.
Розумей, С. Б.
Крайнюченко, О. Ф.
Капінус, Л. В.
Бєлова, Т. Г.
Гаврилова., Т. В.
Skryhun, N. P.
Semenenko, K. Iu.
Rozumei, S. B.
Krainiuchenko, O. F.
Kapinus, L. V.
Bielova, T. H.
Havrylova, T. V.
Ключові слова: термінологічний словник
маркетингові терміни
terminological dictionary
marketing terms
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Словник маркетингових термінів / уклад. Н. П. Скригун, К. Ю. Семененко, С. Б. Розумей та ін. – Київ, 2014. – 108 с.
Короткий огляд (реферат): Термінологічний словник містить необхідний мінімум найбільш вживаних професійних термінів та понять з дисципліни «Маркетинг». Ознайомлення з пропонованим понятійним апаратом допоможе студентам зорієнтуватися у різноманітті актуальних маркетингових термінів і понять та сприятиме кращому вивченню курсу «Маркетинг». Словник маркетингових термінів призначений для студентів вищих навчальних закладів, перепідготовки по економічних напрямах, а також для тих, хто прагне опанувати маркетинг, буде корисний викладачам, аспірантам, маркетологам підприємств і організацій, працівникам рекламних агенцій широкому колу учасників сфери бізнесу. The terminological dictionary contains the necessary minimum and most used professional terms and concepts from the discipline "Marketing". Acquaintance with the proposed conceptual apparatus will help students orient yourself in the variety of current marketing terms and concepts and will contribute to a better study of the "Marketing" course. The dictionary of marketing terms is intended for university students educational institutions, retraining in economic areas, as well as for those seeking to master marketing will be useful to teachers, graduate students, marketers of enterprises and organizations, employees of advertising agencies to a wide range of business participants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34375
ISBN: 978-617-7047-06-2
Розташовується у зібраннях:Книги

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dictionary of marketing terms.pdf276.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.