Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34298
Назва: | Bayan, accordion, piano and violin in the ensemble landscape of moderncompositional practices: phenomena, trends, perspectives |
Інші назви: | Баян, баян, фортепіано і скрипка в ансамблевому пейзажі модерну композиторські практики: явища, тенденції, перспективи |
Автори: | Kysliak, Bohdan Kniaziev, Vladyslav Vavryk, Ruslana Voloshchuk, Yurii Кисляк, Богдан |
Ключові слова: | music culture ensemble chamber music bayan accordion piano violin музична культура ансамбль баян камерна музика акордеон піаніно скрипка |
Дата публікації: | 5-вер-2023 |
Бібліографічний опис: | Bayan, accordion, piano and violin in the ensemble landscape of moderncompositional practices: phenomena, trends, perspectives / Bohdan Kysliak, Vladyslav Kniaziev, Ruslana Vavryk,Yurii Voloshchuk // AD ALTA : Journal of interdisc iplinary research. – 2023. – Vol. 13, is. 2. – P. 193–200. (Web of Science) |
Короткий огляд (реферат): | Abstract: The article reveals modern trends in chamber ensemble music. The reasons for the strengthening of the role of chamber genres in the development of musical art are revealed on the example of such instruments as bayan, accordion, piano, and violin. Based on the analysis of the work of European and American composers and performers, in particular, the virtuoso conductor and accordion soloist Bogdan Kislyak (Ukraine), it is shown that the experimental orientation of chamber ensemble creativity is associated with the search for new colorful timbres and artistic meanings. Анотація: У статті розкриваються сучасні напрямки камерно-ансамблево музикування. причини за посилення ролі камерних жанрів у розвитку музичного мистецтва розкриваються на прикладі таких інструментів, як баян, акордеон, фортепіано та скрипка. На основі аналізу творчості європейських та американських композиторів і виконавців, зокрема віртуозного диригента та соліста на акордеоні Богдана Кисляка (Україна), показано, що експериментальна спрямованість камерно-ансамблевої творчості пов'язаний з пошуком нових барвистих тембрів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34298 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
A_31(3) (1).pdf | 283.09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.