Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Title: Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism
Other Titles: Методи та показники оцінки ефективності фіз терапії дітей дошкільного віку з аутизмом
Authors: Basenko, L. I.
Tymruk-Skoropad, Kateryna
Басенко, Л. І.
Тимрук-Скоропад, Катерина
Keywords: physical therapy
physiotherapy
rehabilitation
autism
лікувальна фізкультура
фізіотерапія
реабілітація
аутизм
Issue Date: 1-Aug-2023
Citation: Basenko L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism / L. I. Basenko, K. A.Tymruk-Skoropad // Art of Medicine. – 2023. – N 2(26). – P. 193–204. DOI: 10.21802/artm.2023.1.25.193
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: he aim of the research:to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Мета дослідження: визначити, які інструменти та показники оцінки найчастіше використовують дослідники для оцінки ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
K.A.Tymruk-Skoropad.pdf802.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.