Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Назва: | Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism |
Інші назви: | Методи та показники оцінки ефективності фіз терапії дітей дошкільного віку з аутизмом |
Автори: | Basenko, L. I. Tymruk-Skoropad, Kateryna Басенко, Л. І. Тимрук-Скоропад, Катерина |
Ключові слова: | physical therapy physiotherapy rehabilitation autism лікувальна фізкультура фізіотерапія реабілітація аутизм |
Дата публікації: | 1-сер-2023 |
Бібліографічний опис: | Basenko L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism / L. I. Basenko, K. A.Tymruk-Skoropad // Art of Medicine. – 2023. – N 2(26). – P. 193–204. DOI: 10.21802/artm.2023.1.25.193 |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | he aim of the research:to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Мета дослідження: визначити, які інструменти та показники оцінки найчастіше використовують дослідники для оцінки ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
K.A.Tymruk-Skoropad.pdf | 802.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.