Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Назва: Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism
Інші назви: Методи та показники оцінки ефективності фіз терапії дітей дошкільного віку з аутизмом
Автори: Basenko, L. I.
Tymruk-Skoropad, Kateryna
Басенко, Л. І.
Тимрук-Скоропад, Катерина
Ключові слова: physical therapy
physiotherapy
rehabilitation
autism
лікувальна фізкультура
фізіотерапія
реабілітація
аутизм
Дата публікації: 1-сер-2023
Бібліографічний опис: Basenko L. I. Methods and indicators for evaluating the effectiveness of physical therapy for preschool children with autism / L. I. Basenko, K. A.Tymruk-Skoropad // Art of Medicine. – 2023. – N 2(26). – P. 193–204. DOI: 10.21802/artm.2023.1.25.193
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): he aim of the research:to determine which assessment tools and indicators are most commonly used by researchers to evaluate the effectiveness of physical therapy and rehabilitation of children with autism. Мета дослідження: визначити, які інструменти та показники оцінки найчастіше використовують дослідники для оцінки ефективності фізичної терапії та реабілітації дітей з аутизмом.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34285
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
K.A.Tymruk-Skoropad.pdf802.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.