Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34267
Назва: Вплив стейкхолдерів на якісну підготовку фахівців у закладах вищої освіти
Інші назви: Influence of stakeholders on the quality training of specialists in institutions of higher education
Автори: Криштанович, Світлана
Kryshtanovych, Svitlana
Ключові слова: стейкхолдери
внутрішні стейкхолдери
зовнішні стейкхолдери
освітня послуга
заклад вищої освіти
освітній продукт
фахівці
практико-орієнтоване навчання
stakeholders
internal stakeholders
external stakeholders
educational product
higher education institution
educational service
specialists
practice-oriented training
Дата публікації: 30-чер-2023
Бібліографічний опис: Криштанович С. Вплив стейкхолдерів на якісну підготовку фахівців у закладах вищої освіти / Світлана Криштанович // Socio-economic relations in the digital society. – 2023. – Vol. 2 (48). – С. 93–103. DOI: 10.55643/ser.2.48.2023.505
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано та представлено основні слабкі місця щодо взаємодії стейкхолдерів в освітньому середовищі. Здійснено аналіз наукових джерел, і вітчизняних, і зарубіжних, щодо сутності понять «стейкхолдер», «внутрішній стейкхолдер», «зовнішній стейкхолдер», оскільки немає чіткого розуміння участі цих учасників в освітньому середовищі. Визначено прямий та непрямий вплив стейкхолдерів на якість освітнього процесу та формування освітнього продукту. Представлене дослідження зумовлене непростою на сьогодні ситуацією в Україні, яка безпосередньо впливає на організацію освітнього процесу, на запити бізнес-структур, на виникнення нових професій, яких потребує ринок праці, та зникнення професій або їх трансформацію до нового поділу праці в суспільстві. У ході емпіричного дослідження було встановлено слабкі місця в освітньому процесі, які потребують інноваційних підходів ворганізації, зокрема набуття науково-педагогічними працівниками навичок нових педагогічних ролей; урахування запитів зовнішніх стейкхолдерів, а саме роботодавців, бізнес-структур, із якими має бути тісна співпраця щодо створення освітнього продукту; практико-орієнтованого навчання, що сприяє формуванню фахівця як особистості, яка готова до викликів сьогодення та легко може трансформувати свої знання, вміння й навички, орієнтуючись на зміни в суспільстві. The article analyzes and presents the main weaknesses in the interaction of stakeholders in the educational environment. An analysis of scientific sources, both domestic and foreign, was carried out regarding the essence of the concepts "stakeholder", "internal stakeholder", "external stakeholder" since there is no clear understanding of the participation of these participants in the educational environment. The direct and indirect influence of stakeholders on the quality of the educational process and the formation of the educational product is determined. The presented study is due to the difficult situation in Ukraine today, which directly affects the organization of the educational process, the requests of business structures, the emergence of new professions that the labour market needs and the disappearance of professions, or their transformation to a new division of labour in society. In the course of the empirical study, weak points in the educational process were identified, which require innovative approaches in their organization, in particular, the acquisition by scientific and pedagogical workers of the skills of new pedagogical roles; taking into account the requests of external stakeholders, namely employers, business structures with which there should be close cooperation, regarding the creation of an educational product; practice-oriented training, which contributes to the formation of a specialist as a person who is ready for today's challenges and can easily transform his knowledge, skills and abilities, focusing on changes in society.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34267
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
505_93-103 (1).pdf339.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.