Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34231
Title: | Критерії, показники та рівні готовності викладачів фізичного виховання до виконання професійних функцій у багатогалузевих закладах вищої освіти |
Other Titles: | Criteria, indicators and levels of readiness of physical education teachers to perform professional functions in multi-disciplinary institutions of higher education |
Authors: | Загура Федір Zahura Fedir |
Keywords: | викладач фізичного виховання багатогалузевий заклад вищої освіти критерії готовність до виконання професійних функцій показники рівні готовності teacher of physical education multidisciplinary institution of higher education readiness to perform professional functions criteria indicators levels of readiness |
Issue Date: | 23-Jun-2023 |
Citation: | Загура Ф. Критерії, показники та рівні готовності викладачів фізичного виховання до виконання професійних функцій у багатогалузевих закладах вищої освіти / Федір Загура // Академічні візії. – 2023. – Вип. 20. – С.1–11. DOI:http://dx.doi.org/10.5281/zenodo.8068306 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Метою статті є висвітлення результатів дослідження,присвяченого визначенню критеріїв, показників та рівнів готовності викладачів фізичного виховання до виконання професійних функцій у багатогалузевих закладах вищої освіти. The purpose of the article is to highlight the results of a study devoted to the determination of criteria, indicators and levels of readiness of physical education teachers to perform professional functions in multi-disciplinary institutions of higher education. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34231 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zahura Fed..pdf | 256.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.