Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPavlenchyk, Nataliia-
dc.contributor.authorPavlenchyk, Anatolii-
dc.contributor.authorSkrynkovskyy, Ruslan-
dc.contributor.authorTsyuh, Svyatoslav-
dc.contributor.authorПавленчик, Наталія-
dc.contributor.authorПавленчик, Анатолій-
dc.contributor.authorСкриньковський, Руслан-
dc.contributor.authorЦюх, Святослав-
dc.date.accessioned2023-06-29T09:36:20Z-
dc.date.available2023-06-29T09:36:20Z-
dc.date.issued2023-06-05-
dc.identifier.citationThe influence of management creativity on the optimality of management decisions over time : an innovative aspect / Nataliia Pavlenchyk, Anatolii Pavlenchyk, Ruslan Skrynkovskyy, Svyatoslav Tsyuh // Journal of Eastern European and Central Asian Research. – 2023. – Vol. 10, N 3. – P. 498–514. DOI: http://dx.doi.org/10.15549/jeecar.v10i3.1318 (Scopus)uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34224-
dc.description.abstractThe study aimed at establishing the close relationship between the creativity of managers and the time spent making managerial decisions at the enterprise level. A linear least squares regression model determined the coefficient of dependence of time spent on management decision-making and creativity. The research used a quantitative approach and a sociological survey of heads and managers of enterprises of various sizes and organizational and legal forms. The authors compiled models of the formation of creative management in the enterprise based on motivational factors and the process of forming management decisions on the basis of management creativity. In the study, and for the first time, a scale of the creativity level and a scale of managers' motivation were proposed. The results of conducted sociological research and the use of the regression model of the factors taken into account show that the average level of creativity of managers involved in decision-making and their motivation coefficient has the greatest Influence on the time spent on managerial decisions. The research has theoretical and practical significance, and managers can use its results in practice to save time and improve the efficiency of management decision-making and staff motivation. Дослідження спрямоване на встановлення тісного взаємозв'язку між креативністю менеджерів і часом витрачається на прийняття управлінських рішень на рівні підприємства. Модель лінійної регресії найменших квадратів визначено коефіцієнт залежності витрат часу на прийняття управлінського рішення та творчість. У дослідженні використано кількісний підхід та соціологічне опитування керівників та менеджерів підприємств різного розміру та організаційно-правової форми. Автори склали моделі в формування креативного менеджменту на підприємстві на основі мотиваційних чинників і процесу формування управлінських рішень на основі управлінської творчості. У дослідженні, причому для перш часу запропоновано шкалу рівня креативності та шкалу мотивації керівників. Результати проведені соціологічні дослідження та використання регресійної моделі врахованих факторів показують, що середній рівень креативності менеджерів, які беруть участь у прийнятті рішень, та їх мотивація Коефіцієнт має найбільший вплив на час, витрачений на прийняття управлінських рішень. Дослідження має теоретичне і практичне значення, а керівники можуть використовувати його результати на практиці для економії часу і підвищити ефективність прийняття управлінських рішень і мотивацію персоналу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;-
dc.subjectcreative managementuk_UA
dc.subjectmanagement decisionsuk_UA
dc.subjectinnovativenessuk_UA
dc.subjectenterprise competitivenessuk_UA
dc.subjectidea generationuk_UA
dc.subjectкреативний менеджментuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.subjectінноваційністьuk_UA
dc.subjectгенерація ідеїuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.titleThe influence of management creativity on the optimality of management decisions over time : an innovative aspectuk_UA
dc.title.alternativeВплив управлінської креативності на оптимальність управлінських рішень у часі : інноваційний аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliia Pavlenchyk.pdf376.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.