Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34191
Назва: Особливості формування та підтримка іміджу підприємств ресторанного бізнесу
Інші назви: Peculiarities of image formation and maintenance of restaurant business enterprises
Автори: Захаревич, Світлана
Рябенька, Марина
Zakharevych, Svitlana
Riabenka, Maryna
Ключові слова: імідж
послуги
якісні методи оцінки іміджу
ресторанний бізнес
image
quality image evaluation methods
services
restaurant business
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Захаревич С. Особливості формування та підтримка іміджу підприємств ресторанного бізнесу / Світлана Захаревич, Марина Рябенька // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 98–100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34191
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Svitlana Zakharevych, Maryna Riabenka.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.