Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34160
Назва: Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»
Інші назви: The strategy of promoting an international hotel brand in the regional market: the example of the Reikartz Kropyvnytskyi hotel
Автори: Рутинський, Михайло
Давидейко, Ілля
Rutynskyi, Mykhailo
Davydeiko, Illia
Ключові слова: готельний бренд
стратегія просування
Reikartz Hotels
hotel brand
promotion strategy
Reikartz Hotels
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Рутинський М. Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький» / Михайло Рутинський, Ілля Давидейко // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 201–203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34160
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykhailo Rutynskyi,.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.