Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34160
Title: Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький»
Other Titles: The strategy of promoting an international hotel brand in the regional market: the example of the Reikartz Kropyvnytskyi hotel
Authors: Рутинський, Михайло
Давидейко, Ілля
Rutynskyi, Mykhailo
Davydeiko, Illia
Keywords: готельний бренд
стратегія просування
Reikartz Hotels
hotel brand
promotion strategy
Reikartz Hotels
Issue Date: 18-May-2023
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Рутинський М. Стратегія просування міжнародного готельного бренду на регіональному ринку: приклад готелю «Reikartz Кропивницький» / Михайло Рутинський, Ілля Давидейко // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 201–203.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34160
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mykhailo Rutynskyi,.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.