Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34146
Назва: Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві: забезпечення якості обслуговування та ефективності бізнесу
Інші назви: Innovative technologies in the hotel and restaurant industry: ensuring the quality of service and business efficiency
Автори: Хруник, Наталія
Паска, Марія
Khrunyk, Nataliia
Paska, Mariia
Ключові слова: готельно-ресторанне господарство
якість обслуговування
ефективність бізнесу
інноваційні технології
hotel and restaurant management
innovative technologies
service quality
business efficiency
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Хруник Н. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві: забезпечення якості обслуговування та ефективності бізнесу / Наталія Хруник, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 246–247.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34146
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliia Khrunyk, Mariia Paska.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.