Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Storonska, Oksana | - |
dc.contributor.author | Palytsya, Halyna | - |
dc.contributor.author | Vorobel, Mariia | - |
dc.contributor.author | Horodetska, Natalia | - |
dc.contributor.author | Havryshkiv, Natalia | - |
dc.contributor.author | Havran, Mariana | - |
dc.contributor.author | Воробель, Марія | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-23T08:30:03Z | - |
dc.date.available | 2023-06-23T08:30:03Z | - |
dc.date.issued | 2023-05-23 | - |
dc.identifier.citation | The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study / Oksana Storonska, Halyna Palytsya, Mariia Vorobel [et. al.] // International Journal of Emerging Technologies in Learning. – 2023. – Vol.18. – N 10. – P. 250–263. DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v18i10.39183 (Scopus) | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133 | - |
dc.description.abstract | The aim of the present research is to identify the functional, content-related, technical, and aesthetic features of this web resource in the context of the current requirements for foreign language learning tools, to collect and analyze student feedback on deutsch.info based on their first-hand experience of using it, and to determine the conditions for its rational implementation into German language learning practice. Метою цього дослідження є визначення функціональних, змістовних, технічних та естетичних особливостей цього веб-ресурсу в контексті сучасних вимог до засобів навчання іноземних мов, збір та аналіз відгуків студентів на deutsch.info на основі власний досвід її використання та визначити умови її раціонального впровадження в практику вивчення німецької мови. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; | - |
dc.subject | german language teaching | uk_UA |
dc.subject | German language communicative competence | uk_UA |
dc.subject | independent study | uk_UA |
dc.subject | website | uk_UA |
dc.subject | content | uk_UA |
dc.subject | online platform | uk_UA |
dc.subject | deutsch.info | uk_UA |
dc.subject | design | uk_UA |
dc.subject | usability | uk_UA |
dc.subject | reception | uk_UA |
dc.subject | навчання німецької мови | uk_UA |
dc.subject | німецькомовна комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | самостійне навчання | uk_UA |
dc.subject | зручність використання | uk_UA |
dc.subject | веб-сайт | uk_UA |
dc.subject | зміст | uk_UA |
dc.subject | онлайн-платформа | uk_UA |
dc.subject | прийом | uk_UA |
dc.subject | дизайн | uk_UA |
dc.title | The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study | uk_UA |
dc.title.alternative | Платформа Deutsch.info як засіб організації самостійного навчання студентів німецької мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.