Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133
Назва: | The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study |
Інші назви: | Платформа Deutsch.info як засіб організації самостійного навчання студентів німецької мови |
Автори: | Storonska, Oksana Palytsya, Halyna Vorobel, Mariia Horodetska, Natalia Havryshkiv, Natalia Havran, Mariana Воробель, Марія |
Ключові слова: | german language teaching German language communicative competence independent study website content online platform deutsch.info design usability reception навчання німецької мови німецькомовна комунікативна компетентність самостійне навчання зручність використання веб-сайт зміст онлайн-платформа прийом дизайн |
Дата публікації: | 23-тра-2023 |
Бібліографічний опис: | The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study / Oksana Storonska, Halyna Palytsya, Mariia Vorobel [et. al.] // International Journal of Emerging Technologies in Learning. – 2023. – Vol.18. – N 10. – P. 250–263. DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v18i10.39183 (Scopus) |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS; |
Короткий огляд (реферат): | The aim of the present research is to identify the functional, content-related, technical, and aesthetic features of this web resource in the context of the current requirements for foreign language learning tools, to collect and analyze student feedback on deutsch.info based on their first-hand experience of using it, and to determine the conditions for its rational implementation into German language learning practice. Метою цього дослідження є визначення функціональних, змістовних, технічних та естетичних особливостей цього веб-ресурсу в контексті сучасних вимог до засобів навчання іноземних мов, збір та аналіз відгуків студентів на deutsch.info на основі власний досвід її використання та визначити умови її раціонального впровадження в практику вивчення німецької мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
document.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.