Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133
Назва: The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study
Інші назви: Платформа Deutsch.info як засіб організації самостійного навчання студентів німецької мови
Автори: Storonska, Oksana
Palytsya, Halyna
Vorobel, Mariia
Horodetska, Natalia
Havryshkiv, Natalia
Havran, Mariana
Воробель, Марія
Ключові слова: german language teaching
German language communicative competence
independent study
website
content
online platform
deutsch.info
design
usability
reception
навчання німецької мови
німецькомовна комунікативна компетентність
самостійне навчання
зручність використання
веб-сайт
зміст
онлайн-платформа
прийом
дизайн
Дата публікації: 23-тра-2023
Бібліографічний опис: The Deutsch.info Platform as a Means of Organizing German Language Students’ Independent Study / Oksana Storonska, Halyna Palytsya, Mariia Vorobel [et. al.] // International Journal of Emerging Technologies in Learning. – 2023. – Vol.18. – N 10. – P. 250–263. DOI: https://doi.org/10.3991/ijet.v18i10.39183 (Scopus)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Короткий огляд (реферат): The aim of the present research is to identify the functional, content-related, technical, and aesthetic features of this web resource in the context of the current requirements for foreign language learning tools, to collect and analyze student feedback on deutsch.info based on their first-hand experience of using it, and to determine the conditions for its rational implementation into German language learning practice. Метою цього дослідження є визначення функціональних, змістовних, технічних та естетичних особливостей цього веб-ресурсу в контексті сучасних вимог до засобів навчання іноземних мов, збір та аналіз відгуків студентів на deutsch.info на основі власний досвід її використання та визначити умови її раціонального впровадження в практику вивчення німецької мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34133
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
document.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.