Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевків, Соломія-Марія-
dc.contributor.authorПаска, Марія-
dc.contributor.authorLevkiv, Solomiia-Mariia-
dc.contributor.authorPaska, Mariia-
dc.date.accessioned2023-06-23T07:22:52Z-
dc.date.available2023-06-23T07:22:52Z-
dc.date.issued2023-05-18-
dc.identifier.citationЛевків С.-М. Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності / Соломія-Марія Левків, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 296–297.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectарома-маркетингuk_UA
dc.subjectресторанна індустріяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectaroma marketinguk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.titleАромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинностіuk_UA
dc.title.alternativeAroma-marketing as an innovative communication tool in the hospitality industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solomiia-Mariia Levkiv.pdf1.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.