Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128
Назва: Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності
Інші назви: Aroma-marketing as an innovative communication tool in the hospitality industry
Автори: Левків, Соломія-Марія
Паска, Марія
Levkiv, Solomiia-Mariia
Paska, Mariia
Ключові слова: арома-маркетинг
ресторанна індустрія
бренд
aroma marketing
restaurant industry
brand
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Левків С.-М. Аромо-маркетинг, як інноваційний інструмент комунікації в закладах індустрії гостинності / Соломія-Марія Левків, Марія Паска // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 296–297.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34128
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Solomiia-Mariia Levkiv.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.