Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34098
Назва: Сучасні особливості формування маркетинг-міксу у закладах індустрії гостинності
Інші назви: Modern features of marketing mix formation in hospitality industry establishments
Автори: Гузар, Уляна
Тихоновський, Максим
Huzar, Uliana
Tykhonovskyi, Maksym
Ключові слова: маркетинг-мікс
індустрія гостинності
маркетингова стратегія
marketing mix
hospitality industry
marketing strategy
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Гузар У. Сучасні особливості формування маркетинг-міксу у закладах індустрії гостинності / Уляна Гузар, Максим Тихоновський // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 366–368.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34098
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Uliana Huzar, Maksym Tykhonovskyi.pdf1.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.