Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34093
Назва: Концептуальні засади формування корпоративної культури в системі управління підприємств індустрії гостинності
Інші назви: Conceptual principles of corporate culture formation in the management system of hospitality industry enterprises
Автори: Заремба, Лідія
Залуцька, Орислава
Гузар, Уляна
Zaremba, Lidiia
Zalutska, Oryslava
Huzar, Uliana
Ключові слова: корпоративна культура
індустрія гостинності
цінності
персонал
гості
corporate culture
hospitality industry
values
staff
guests
Дата публікації: 18-тра-2023
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Заремба Л. Концептуальні засади формування корпоративної культури в системі управління підприємств індустрії гостинності / Лідія Заремба, Орислава Залуцька, Уляна Гузар // Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнар. участю (18 травня 2023 року, м. Львів). – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2023. – C. 382–384.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34093
Розташовується у зібраннях:Інновації, гостинність, туризм : наука, освіта, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lidiia Zaremba,.pdf1.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.