Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2023-06-20T08:26:57Z-
dc.date.available2023-06-20T08:26:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІванова Л. Маркетингові технології персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Східна Європа : економіка, бізнес та управління. – 2023. – Вип. 2(39). – С. 23–29. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.39-4uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34075-
dc.description.abstractДослідження присвячено аналізу маркетингових технологій персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту (ШІ). Показано важливість інтеграції технологій ШІ в туристичні програми і платформи та інтеграції голосових помічників (Amazon Alexa, Google Assistant) у подорож The study is devoted to the analysis of marketing technologies of personalization in tourism based on artificial intelligence (AI). The importance of integrating AI technologies into tourist programs and platforms is shown and integration of voice assistants (Amazon Alexa, Google Assistant) into the journey.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectклієнтоорієнтованістьuk_UA
dc.subjectперсоналізація послугuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectмаркетингові технології персоналізаціїuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectcustomer orientationuk_UA
dc.subjectpersonalization of servicesuk_UA
dc.subjecttourismuk_UA
dc.subjectmarketing technologiesuk_UA
dc.subjectmarketing technologies of personalizationuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.titleМаркетингові технології персоналізації в туризмі на основі штучного інтелектуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing technologies of personalization in tourism based on artificial intelligenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliya.pdf496.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.