Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34075
Назва: Маркетингові технології персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту
Інші назви: Marketing technologies of personalization in tourism based on artificial intelligence
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
персоналізація послуг
туризм
маркетингові технології
маркетингові технології персоналізації
штучний інтелект
customer orientation
personalization of services
tourism
marketing technologies
marketing technologies of personalization
artificial intelligence
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Іванова Л. Маркетингові технології персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Східна Європа : економіка, бізнес та управління. – 2023. – Вип. 2(39). – С. 23–29. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.39-4
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячено аналізу маркетингових технологій персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту (ШІ). Показано важливість інтеграції технологій ШІ в туристичні програми і платформи та інтеграції голосових помічників (Amazon Alexa, Google Assistant) у подорож The study is devoted to the analysis of marketing technologies of personalization in tourism based on artificial intelligence (AI). The importance of integrating AI technologies into tourist programs and platforms is shown and integration of voice assistants (Amazon Alexa, Google Assistant) into the journey.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34075
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Liliya.pdf496.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.