Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34075
Title: Маркетингові технології персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту
Other Titles: Marketing technologies of personalization in tourism based on artificial intelligence
Authors: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Keywords: клієнтоорієнтованість
персоналізація послуг
туризм
маркетингові технології
маркетингові технології персоналізації
штучний інтелект
customer orientation
personalization of services
tourism
marketing technologies
marketing technologies of personalization
artificial intelligence
Issue Date: 2023
Citation: Іванова Л. Маркетингові технології персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту / Іванова Л. О., Вовчанська О. М. // Східна Європа : економіка, бізнес та управління. – 2023. – Вип. 2(39). – С. 23–29. DOI: https://doi.org/10.32782/easterneurope.39-4
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: Дослідження присвячено аналізу маркетингових технологій персоналізації в туризмі на основі штучного інтелекту (ШІ). Показано важливість інтеграції технологій ШІ в туристичні програми і платформи та інтеграції голосових помічників (Amazon Alexa, Google Assistant) у подорож The study is devoted to the analysis of marketing technologies of personalization in tourism based on artificial intelligence (AI). The importance of integrating AI technologies into tourist programs and platforms is shown and integration of voice assistants (Amazon Alexa, Google Assistant) into the journey.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34075
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivanova Liliya.pdf496.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.