Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34038
Назва: Теоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти
Інші назви: Theoretical and methodological foundations of the pedagogical concept of education of future teachers in the conditions of digitalization of education
Автори: Прокопенко, Альона Олександрівна
Prokopenko, Alona Oleksandrivna
Ключові слова: педагогічна концепція
едукації
управління
майбутні учителі
діджиталізації
pedagogical concept
education
management
digitalization
future teachers
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харківська гуманіт.-пед. акад.
Бібліографічний опис: Прокопенко А. О. Теоретико-методологічні засади педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти : дис. ...д-ра пед. наук : 13.00.04 / Прокопенко Альона Олександрівна. – Харків, 2023. – 703 с.
Серія/номер: дисертації;
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретико-методологічних засад, розробці та експериментальній перевірці ефективності впровадження педагогічної концепції едукації майбутніх учителів в умовах діджиталізації освіти. The purpose of the research is to substantiate the theoretical and methodological principles, develop and experimentally check the effectiveness of the implementation of the pedagogical concept of educating future teachers in the conditions of digitalization of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34038
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прокопенко_dys_2023.pdf35.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.