Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34014
Назва: Modeling the Effective Digitalization of the Education Management System in the Context of Sustainable Development
Інші назви: Моделювання ефективної цифровізації системи управління освітою в контексті сталого розвитку
Автори: Kryshtanovych, Svitlana
Inozemtseva, Oksana
Voloshyna, Olha
Ostapiovska, Iryna
Dubrova, Oksana
Криштанович, Світлана
Іноземцева, Оксана
Волошіна, Ольга
Остапіовскач, Ірина
Дуброва, Оксана
Ключові слова: sustainable development
digital
region
stages
digitalization
сталий розвиток
цифровий
регіон
етапи
цифровізація
Дата публікації: 8-чер-2023
Бібліографічний опис: Modeling the Effective Digitalization of the Education Management System in the Context of Sustainable Development / Svitlana Kryshtanovych, Oksana Inozemtseva, Olha Voloshyna, Iryna Ostapiovska, Oksana Dubrova // International Journal of Sustainable Development and Planning. – 2023. – Vol. 18, N 5. – P. 1507–1514. DOI: https://doi.org/10.18280/ijsdp.180521 (Scopus)
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського в базах даних Scopus та WoS;
Короткий огляд (реферат): The main purpose of the article is to form a methodological approach to the digitalization of the education management system in the context of ensuring the sustainable development of a single socio-economic system. The relevance of the topic of the article is due to the active development of modern digital technologies and the advancement of requirements for the digitalization of education for sustainable development. The object of the study is a single educational institution and its system for ensuring sustainable development. The basic modeling technique represents the main research methodology. The main articles propose new models for the effective digitalization of the education management system in order to ensure its sustainable development, taken specifically as an institution of higher education. As a result, we have described a new methodological approach to improve the integration of all aspects of digitalization into the education management system in the context of sustainable development. Основною метою статті є формування методичного підходу до цифровізації система управління освітою в контексті забезпечення сталого розвитку а єдина соціально-економічна система. Актуальність теми статті зумовлена ​​активним розвиток сучасних цифрових технологій та висунення вимог до цифровізація освіти для сталого розвитку. Об'єкт дослідження єдиний навчальний заклад та його система забезпечення сталого розвитку. Основний Техніка моделювання є основною методологією дослідження. Основні статті пропонують нові моделі ефективної цифровізації системи управління освітою з метою забезпечення його сталий розвиток, взятий саме як вищий навчальний заклад. В результаті, ми описали новий методологічний підхід для покращення інтеграції всіх аспектів цифровізації в систему управління освітою в контексті сталого розвитку розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/34014
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК в базах даних Scopus, WoS, Tomson Reuters

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ijsdp_18.05_21.pdf996.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.