Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетрина, Роман-
dc.contributor.authorСоромотіна, Вікторія-
dc.contributor.authorПетрина, Леся-
dc.contributor.authorСениця, Михайло-
dc.contributor.authorКокоть, Ірина-
dc.contributor.authorPetryna, Roman-
dc.contributor.authorSoromotina, Viktoriia-
dc.contributor.authorPetryna, Lesia-
dc.contributor.authorSenytsia, Mykhailo-
dc.contributor.authorKokot, Iryna-
dc.date.accessioned2023-05-15T11:16:44Z-
dc.date.available2023-05-15T11:16:44Z-
dc.date.issued2023-05-15-
dc.identifier.citationРозвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 років / Петрина Р. Л., Соромотіна В. П., Петрина Л. А., Сениця М. М., Кокоть І. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2023. – Вип. 5(164). – С. 108–112. DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).23uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33963-
dc.description.abstractУ статті описано методичні підходи щодо формування програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років. Визначено основні психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано результати педагогічного спостереження, що проводилось з метою виявлення актуальних засобів та методичних рекомендації щодо їх застосування. Дослідження проводилось з метою підвищення ефективності експериментальної програми та адаптації її до сучасного навчального процесу. The article describes methodical approaches to the formation of a program for the development of the ability to differentiate spatial and temporal characteristics of movements for children 8-10 years old. The main psychophysiological features of children of primary school age are determined. The results of pedagogical observation, which was carried out with the aim of identifying actual tools and methodical recommendations for their use, were analyzed. The study was conducted with the aim of increasing the effectiveness of the experimental program and adapting it to the modern educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectздатність диференціювати просторові та часові характеристики рухівuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectпсихофізіологічні особливостіuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.subjectability to differentiate spatial and temporal characteristics of movementsuk_UA
dc.subjectprimary school ageuk_UA
dc.subjectpsychophysiological featuresuk_UA
dc.subjectmethodical recommendationsuk_UA
dc.titleРозвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 роківuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the ability to differentiate spatial and ace characteristics of movements in children 8-10 years olduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petryna Roman.pdf412.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.