Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33963
Назва: Розвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 років
Інші назви: Development of the ability to differentiate spatial and ace characteristics of movements in children 8-10 years old
Автори: Петрина, Роман
Соромотіна, Вікторія
Петрина, Леся
Сениця, Михайло
Кокоть, Ірина
Petryna, Roman
Soromotina, Viktoriia
Petryna, Lesia
Senytsia, Mykhailo
Kokot, Iryna
Ключові слова: здатність диференціювати просторові та часові характеристики рухів
молодший шкільний вік
психофізіологічні особливості
методичні рекомендації
ability to differentiate spatial and temporal characteristics of movements
primary school age
psychophysiological features
methodical recommendations
Дата публікації: 15-тра-2023
Бібліографічний опис: Розвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 років / Петрина Р. Л., Соромотіна В. П., Петрина Л. А., Сениця М. М., Кокоть І. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2023. – Вип. 5(164). – С. 108–112. DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).23
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті описано методичні підходи щодо формування програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років. Визначено основні психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано результати педагогічного спостереження, що проводилось з метою виявлення актуальних засобів та методичних рекомендації щодо їх застосування. Дослідження проводилось з метою підвищення ефективності експериментальної програми та адаптації її до сучасного навчального процесу. The article describes methodical approaches to the formation of a program for the development of the ability to differentiate spatial and temporal characteristics of movements for children 8-10 years old. The main psychophysiological features of children of primary school age are determined. The results of pedagogical observation, which was carried out with the aim of identifying actual tools and methodical recommendations for their use, were analyzed. The study was conducted with the aim of increasing the effectiveness of the experimental program and adapting it to the modern educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33963
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryna Roman.pdf412.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.