Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33963
Title: Розвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 років
Other Titles: Development of the ability to differentiate spatial and ace characteristics of movements in children 8-10 years old
Authors: Петрина, Роман
Соромотіна, Вікторія
Петрина, Леся
Сениця, Михайло
Кокоть, Ірина
Petryna, Roman
Soromotina, Viktoriia
Petryna, Lesia
Senytsia, Mykhailo
Kokot, Iryna
Keywords: здатність диференціювати просторові та часові характеристики рухів
молодший шкільний вік
психофізіологічні особливості
методичні рекомендації
ability to differentiate spatial and temporal characteristics of movements
primary school age
psychophysiological features
methodical recommendations
Issue Date: 15-May-2023
Citation: Розвиток здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів у діте й 8-10 років / Петрина Р. Л., Соромотіна В. П., Петрина Л. А., Сениця М. М., Кокоть І. В. // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15, Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. пр. – Київ, 2023. – Вип. 5(164). – С. 108–112. DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2023.5(164).23
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: У статті описано методичні підходи щодо формування програми розвитку здатності диференціювати просторові та часові характеристики рухів для дітей 8-10 років. Визначено основні психофізіологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Проаналізовано результати педагогічного спостереження, що проводилось з метою виявлення актуальних засобів та методичних рекомендації щодо їх застосування. Дослідження проводилось з метою підвищення ефективності експериментальної програми та адаптації її до сучасного навчального процесу. The article describes methodical approaches to the formation of a program for the development of the ability to differentiate spatial and temporal characteristics of movements for children 8-10 years old. The main psychophysiological features of children of primary school age are determined. The results of pedagogical observation, which was carried out with the aim of identifying actual tools and methodical recommendations for their use, were analyzed. The study was conducted with the aim of increasing the effectiveness of the experimental program and adapting it to the modern educational process.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33963
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petryna Roman.pdf412.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.