Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33936
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрафська, Орислава-
dc.contributor.authorГоловчук, Юлія-
dc.contributor.authorНикига, Оксана-
dc.contributor.authorHrafska, Oryslava-
dc.contributor.authorHolovchuk, Yuliia-
dc.contributor.authorNykyha, Oksana-
dc.date.accessioned2023-05-09T10:29:00Z-
dc.date.available2023-05-09T10:29:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГрафська О. Роль маркетингових інновацій у розвитку гастрономічного туризму в регіоні / Графська Орислава, Головчук Юлія, Никига Оксана // Економіка та суспільство. – 2022. – Вип. 39. – С. 1–5. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-9uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33936-
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню ролі маркетингових інновацій у регіональному розвитку гастрономічного туризму, зокрема на прикладі Львівської області. Використано методи аналізу літературних джерел, наукового синтезу та узагальнення, проєктний, порівняльний та системно-структурний методи. Гастрономічний туризм є перспективним видом туристичної діяльності, який використовує особливості харчування туристів не лише як базовий елемент надання послуг у місці тимчасового перебування, а й як окремий атрактивний складник дестинацій. The article deals with the substantiation of the role of marketing innovations in the gastronomic tourism regional development, in particular on the example of Lviv region. Methods of analysis of literary sources, scientific synthesis and generalization, project, comparative and system-structural methods are used. Gastronomic tourism is a promising type of tourism activity, which uses the peculiarities of tourist nutrition not only as a basic element of providing services in the place of temporary stay, but also as a separate attractive component of destinations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectгастрономічний туризмuk_UA
dc.subjectрегіональний розвитокuk_UA
dc.subjectнапрямиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectmarketing innovationsuk_UA
dc.subjectgastronomic tourismuk_UA
dc.subjectdirectionsuk_UA
dc.subjectregional developmentuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleРоль маркетингових інновацій у розвитку гастрономічного туризму в регіоніuk_UA
dc.title.alternativeThe role of marketing innovations in the gastronomic tourism development in the regionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hraf. Or..pdf168.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.