Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2023-05-05T07:32:30Z-
dc.date.available2023-05-05T07:32:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванова Л. Віртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світі / Лілія Іванова, Ольга Вовчанська // Географія, економіка і туризм: національний та міжнародний досвід : матер. XVІ Міжнар. наук. конф. – Львів, 2022. – С. 118–123.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33910-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectвіртуальні туристичні подорожіuk_UA
dc.subjectмаркетинговий засібuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectсвітuk_UA
dc.subjectvirtual tourist tripsuk_UA
dc.subjectmarketing tooluk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectthe worlduk_UA
dc.titleВіртуальні туристичні подорожі як маркетинговий засіб промоції України у світіuk_UA
dc.title.alternativeVirtual tourist trips as a marketing tool for promoting Ukraine in the worlduk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska.pdf171.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.