Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33909
Назва: Особливості маркетингової діяльності в ритейлі в умовах пандемії COVID - 19
Інші назви: Peculiarities of marketing activity in retail in the conditions of the COVID -19 pandemic
Автори: Вовчанська, Ольга
Іванова, Лілія
Vovchanska, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетингова діяльність
умови пандемії Covid-19
marketing activity
conditions of the Covid-19 pandemic
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Вовчанська О. М. Особливості маркетингової діяльності в ритейлі в умовах пандемії COVID - 19 / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Проблеми планування в ринкових умовах : тези доп. ХХ міжнар. наук.-практ. конф. (28–30 жовтня 2021 р.). – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 19–22.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33909
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iv.L..pdf174.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.