Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33907
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБазиляк, Наталія-
dc.contributor.authorBazyliak, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-05-04T09:55:05Z-
dc.date.available2023-05-04T09:55:05Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБазиляк Н. О. Трансформація сучасних управлінських підходів у формуванні та реалізації соціально-гуманітарних векторів реформування системи вищої освіти / Базиляк Н. О. // Публічне управління та митне адміністрування. – 2022. – № 4 (35). – С. 23–27. DOI https://doi.org/10.32782/2310-9653-2022-4.4uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33907-
dc.description.abstractЗ’ясовано, що з переходом цивілізації в постіндустріальну стадію, яку визначають як інформаційне суспільство, освіта обіймає одне з перших місць серед чинників розвитку людства. Провідні країни світу, які обрали шлях інноваційного економіки, заснованої на знаннях, визначають систему освіти як локомотив побудови такої економіки. Освіта уособлює суспільно організований та унормований процес постійної передачі попередніми поколіннями наступникам соціально-значущого досвіду. Освіта стає процесом, що відбувається протягом усього активного життя особистості. It was found that with the transition of civilization to the post-industrial stage, which is defined as the information society, education occupies one of the first places among the factors of human development. The leading countries of the world, which have chosen the path of an innovative economy based on knowledge, define the education system as a locomotive for building such an economy. Education represents a socially organized and standardized process of continuous transmission of socially significant experience by previous generations to their successors. Education becomes a process that takes place throughout the active life of an individual.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectуправлінські підходиuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectзакладиuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectсоціально-гуманітарні векториuk_UA
dc.subjecttransformationuk_UA
dc.subjectmanagement approachesuk_UA
dc.subjectformationuk_UA
dc.subjectreformationuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectsocial and humanitarian vectorsuk_UA
dc.subjectinstitutionsuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleТрансформація сучасних управлінських підходів у формуванні та реалізації соціально-гуманітарних векторів реформування системи вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeTransformation of modern management approaches in the formation and implementation of social and humanitarian vectors of reforming the higher education systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf365.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.