Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33907
Назва: | Трансформація сучасних управлінських підходів у формуванні та реалізації соціально-гуманітарних векторів реформування системи вищої освіти |
Інші назви: | Transformation of modern management approaches in the formation and implementation of social and humanitarian vectors of reforming the higher education system |
Автори: | Базиляк, Наталія Bazyliak, Nataliia |
Ключові слова: | трансформація управлінські підходи система формування заклади реформування вища освіта соціально-гуманітарні вектори transformation management approaches formation reformation system social and humanitarian vectors institutions higher education |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Базиляк Н. О. Трансформація сучасних управлінських підходів у формуванні та реалізації соціально-гуманітарних векторів реформування системи вищої освіти / Базиляк Н. О. // Публічне управління та митне адміністрування. – 2022. – № 4 (35). – С. 23–27. DOI https://doi.org/10.32782/2310-9653-2022-4.4 |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | З’ясовано, що з переходом цивілізації в постіндустріальну стадію, яку визначають як інформаційне суспільство, освіта обіймає одне з перших місць серед чинників розвитку людства. Провідні країни світу, які обрали шлях інноваційного економіки, заснованої на знаннях, визначають систему освіти як локомотив побудови такої економіки. Освіта уособлює суспільно організований та унормований процес постійної передачі попередніми поколіннями наступникам соціально-значущого досвіду. Освіта стає процесом, що відбувається протягом усього активного життя особистості. It was found that with the transition of civilization to the post-industrial stage, which is defined as the information society, education occupies one of the first places among the factors of human development. The leading countries of the world, which have chosen the path of an innovative economy based on knowledge, define the education system as a locomotive for building such an economy. Education represents a socially organized and standardized process of continuous transmission of socially significant experience by previous generations to their successors. Education becomes a process that takes place throughout the active life of an individual. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33907 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 365.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.