Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33906
Назва: Зарубіжний досвід формування політики щодо якості надання послуг здобувачам в університетах різних форм власності
Інші назви: Foreign experience of policy formation regarding the quality of providing services to applicants in universities of different forms of ownership
Автори: Базиляк, Наталія
Bazyliak, Nataliia
Ключові слова: заклади вищої освіти
зарубіжний досвід
етап
формування
якість освіти
державна освітня політика
здобувачі
реалізація
мета
nstitutions of higher education
foreign experience
stage
formation
quality of education
implementation
goal
students
state educational policy
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Базиляк Н. Зарубіжний досвід формування політики щодо якості надання послуг здобувачам в університетах різних форм власності / Базиляк Наталія // Наукові праці МАУП. Політичні науки та публічне управління. – 2022. – Вип. 6(66). – С. 5–10. DOI https://doi.org/10.32689/2523-4625-2022-6(66)-1
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що якість освіти уособлює сукупність властивостей, яка зумовлює пристосова-ність до реалізації гуманітарних цілей з формування та розвитку молодої особистості в аспектах її на-вченості, вихованості, виразності соціальних, психічних та фізичних властивостей. Державна освітня по-літика передбачає системний координований вплив на педагогічну систему, а також на комплекс пов'язаних з ним основних управлінських та допоміжних процесів з метою досягнення найбільшої відповідності пара-метрів функціонування освітньої системи, її соціальних та педагогічних результатів. The article defines that the quality of education embodies a set of properties that determines the suitability for the implementation of humanitarian goals for the formation and development of a young personality in terms of its learning, upbringing, expressiveness of social, mental and physical properties. The state educational policy provides for a systematic coordinated influence on the pedagogical system, as well as on the complex of related main management and auxiliary processes in order to achieve the greatest conformity of the parameters of the functioning of the educational system, its social and pedagogical results.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33906
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bazyl. N.pdf295.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.