Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33905
Title: | Трансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освіти |
Other Titles: | Transformation of state humanitarian policy in the context of differentiation of management approaches in system of modern inclusive education |
Authors: | Базиляк, Наталія Bazyliak, Nataliia |
Keywords: | інклюзивна освіта управлінські підходи державна гуманітарна політика трансформація заклад контекст трансформація диференціація людський капітал сучасний етап nclusive education managerial approaches, transformation state humanitarian policy human capital institution differentiation context transformation modern stage |
Issue Date: | 2022 |
Citation: | Базиляк Н. О. Трансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освіти / Базиляк Н. О. // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2022. – № 2. – С. 28–32. DOI https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.2.4 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | У статті визначено, що державна гуманітарна політика в контексті диференціації управлінських підходів прино-сить свої переваги і впливає на розвиток та інновації закладів вищої освіти. Одним із найскладніших завдань закладів вищої освіти на сучасному етапі є створення умов та ініціювання діяльності щодо зменшення несприятливих умов навчання. Освітня нерівність станом на сьогодні є доконаним фактом, тому навчання у закладі вищої освіти має забезпечити кожній молодій людині достатні умови для повноцінного розвитку, гідної самореалізації та участі у сус-пільно-культурному житті. The article states that the state humanitarian policy in the context of differentiation of management approaches brings its advantages and influences the development and innovation of higher education institutions. One of the most difficult tasks of higher education institutions at the present stage is to create conditions and initiate activities to reduce adverse learning conditions. Educational inequality is currently a fait accompli, so higher education should provide every young person with sufficient conditions for full development, dignified self-realization and participation in socio-cultural life. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33905 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.