Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33905
Назва: Трансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освіти
Інші назви: Transformation of state humanitarian policy in the context of differentiation of management approaches in system of modern inclusive education
Автори: Базиляк, Наталія
Bazyliak, Nataliia
Ключові слова: інклюзивна освіта
управлінські підходи
державна гуманітарна політика
трансформація
заклад
контекст
трансформація
диференціація
людський капітал
сучасний етап
nclusive education
managerial approaches,
transformation
state humanitarian policy
human capital
institution
differentiation
context
transformation
modern stage
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Базиляк Н. О. Трансформація державної гуманітарної політики в контексті диференціації управлінських підходів у системі сучасної інклюзивної освіти / Базиляк Н. О. // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2022. – № 2. – С. 28–32. DOI https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2022.2.4
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що державна гуманітарна політика в контексті диференціації управлінських підходів прино-сить свої переваги і впливає на розвиток та інновації закладів вищої освіти. Одним із найскладніших завдань закладів вищої освіти на сучасному етапі є створення умов та ініціювання діяльності щодо зменшення несприятливих умов навчання. Освітня нерівність станом на сьогодні є доконаним фактом, тому навчання у закладі вищої освіти має забезпечити кожній молодій людині достатні умови для повноцінного розвитку, гідної самореалізації та участі у сус-пільно-культурному житті. The article states that the state humanitarian policy in the context of differentiation of management approaches brings its advantages and influences the development and innovation of higher education institutions. One of the most difficult tasks of higher education institutions at the present stage is to create conditions and initiate activities to reduce adverse learning conditions. Educational inequality is currently a fait accompli, so higher education should provide every young person with sufficient conditions for full development, dignified self-realization and participation in socio-cultural life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33905
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bazyl.pdf268.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.