Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33904
Назва: Формування гуманітарної політики в освітній сфері Європейського Союзу щодо реалізації програм безперервного навчання громадян протягом життя
Інші назви: Formation of humanitarian policy in the educational sphere in European Union regarding the implementation of continuous training programs during
Автори: Базиляк, Наталія
Bazyliak, Nataliia
Ключові слова: освітня політика
розвиток
гуманітарна сфера
реалізація
формування
країни
Європейський Союз
співробітництво
стратегія
educational policy
humanitarian sphere
formation
development
European Union.
countries
implementation
cooperation
strategy
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Базиляк Н. Формування гуманітарної політики в освітній сфері Європейського Союзу щодо реалізації програм безперервного навчання громадян протягом життя / Базиляк Наталія // Наукові праці МАУП. Політичні науки та публічне управління. – 2022. – Вип. 1(61). – С. 7–11. DOI https://doi.org/10.32689/2523-4625-2022-1(61)-1
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): У статті виявлено, що гуманітарні програми, які підтримують розвиток систем освіти та навчання в державах-членах ЄС на всіх етапах освіти та навчання, відповідно до ідеї в Європейському Союзі пропа-гують безперервне навчання. Зазначена позиція випливає з розуміння необхідності безперервного навчання у мінливому світі, а Рада ЄС визнала, що освіта та навчання мають першочергове значення для економіч-них і соціальних змін. Створення більшої кількості кращих робочих місць залежить від того, щоб усі грома-дяни набули ключових компетенцій та підвищили свої навички. Навчання протягом усього життя підтри-мує творчість та інновації і дає можливість повноцінної участі в економічному та суспільному житті. The article finds that humanitarian programs that support the development of education and training systems in EU member states at all stages of education and training, according to the idea in the European Union, promote lifelong learning. This position stems from an understanding of the need for lifelong learning in a changing world, and the EU Council has recognized that education and training are of paramount importance for economic and social change. Creating more and better jobs depends on all citizens acquiring key competencies and improving their skills. Lifelong learning supports creativity and innovation and enables full participation in economic and social life.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33904
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Baz. N..pdf278.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.