Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33903
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Базиляк, Наталія | - |
dc.contributor.author | Bazyliak, Nataliia | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-04T08:41:00Z | - |
dc.date.available | 2023-05-04T08:41:00Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Базиляк Н. О. Особливості формування та реалізації освітньої політики в гуманітарній сфері щодо стратегії інновацій у країнах Європейського Союзу / Базиляк Н. О. // Таврійський науковий вісник. Серія : Публічне управління та адміністрування. – 2022. – № 2. – С. 10–16. DOI https://doi.org/10.32851/tnv-pub.2022.2.2 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33903 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено освітню політику Європейського Союзу, що вважає своїми завданнями у сфері освіти підтримати діяльність держав-членів з метою розвитку євро- пейського виміру освіти, сприяння обміну студентами та викладачами шляхом заохочення академічного визнання дипломів та часу навчання, сприяння співпраці між навчальними закладами, сприяння обміну інформацією та досвідом, сприяння розвитку дистанційної освіти. Однак, дії на рівні ЄС не передбачають гармонізації правових положень дер- жав-членів, передбачається співпраця в галузі освіти з третіми країнами та міжнарод- ними організаціями, зокрема з Радою Європи. The European Union’s education policy considers its tasks in the field of education to support Member States’ activities in developing the European dimension of education, promoting student and teacher exchanges by encouraging academic recognition of diplomas and teaching time, promoting cooperation between educational institutions, exchanging information and experience distance education. However, action at EU level does not provide for the harmonization of the legal provisions of the Member States, cooperation in the field of education with third countries and international organizations, in particular with the Council of Europe. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.subject | гуманітарна сфера | uk_UA |
dc.subject | розвиток | uk_UA |
dc.subject | Європейський Союз | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | співпраця | uk_UA |
dc.subject | держави | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | система | uk_UA |
dc.subject | educational policy | uk_UA |
dc.subject | humanitarian sphere | uk_UA |
dc.subject | development | uk_UA |
dc.subject | transformation | uk_UA |
dc.subject | European Union | uk_UA |
dc.subject | states | uk_UA |
dc.subject | system | uk_UA |
dc.subject | cooperation | uk_UA |
dc.subject | strategy | uk_UA |
dc.title | Особливості формування та реалізації освітньої політики в гуманітарній сфері щодо стратегії інновацій у країнах Європейського Союзу | uk_UA |
dc.title.alternative | Features of the formation and implementation of educational policy in the humanitarian sphere on the strategy of innovation in the European Union | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.