Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33903
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБазиляк, Наталія-
dc.contributor.authorBazyliak, Nataliia-
dc.date.accessioned2023-05-04T08:41:00Z-
dc.date.available2023-05-04T08:41:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБазиляк Н. О. Особливості формування та реалізації освітньої політики в гуманітарній сфері щодо стратегії інновацій у країнах Європейського Союзу / Базиляк Н. О. // Таврійський науковий вісник. Серія : Публічне управління та адміністрування. – 2022. – № 2. – С. 10–16. DOI https://doi.org/10.32851/tnv-pub.2022.2.2uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33903-
dc.description.abstractУ статті досліджено освітню політику Європейського Союзу, що вважає своїми завданнями у сфері освіти підтримати діяльність держав-членів з метою розвитку євро- пейського виміру освіти, сприяння обміну студентами та викладачами шляхом заохочення академічного визнання дипломів та часу навчання, сприяння співпраці між навчальними закладами, сприяння обміну інформацією та досвідом, сприяння розвитку дистанційної освіти. Однак, дії на рівні ЄС не передбачають гармонізації правових положень дер- жав-членів, передбачається співпраця в галузі освіти з третіми країнами та міжнарод- ними організаціями, зокрема з Радою Європи. The European Union’s education policy considers its tasks in the field of education to support Member States’ activities in developing the European dimension of education, promoting student and teacher exchanges by encouraging academic recognition of diplomas and teaching time, promoting cooperation between educational institutions, exchanging information and experience distance education. However, action at EU level does not provide for the harmonization of the legal provisions of the Member States, cooperation in the field of education with third countries and international organizations, in particular with the Council of Europe.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectосвітня політикаuk_UA
dc.subjectгуманітарна сфераuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectЄвропейський Союзuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.subjectдержавиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectсистемаuk_UA
dc.subjecteducational policyuk_UA
dc.subjecthumanitarian sphereuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjecttransformationuk_UA
dc.subjectEuropean Unionuk_UA
dc.subjectstatesuk_UA
dc.subjectsystemuk_UA
dc.subjectcooperationuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleОсобливості формування та реалізації освітньої політики в гуманітарній сфері щодо стратегії інновацій у країнах Європейського Союзуuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of the formation and implementation of educational policy in the humanitarian sphere on the strategy of innovation in the European Unionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BN.pdf375.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.