Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33903
Назва: | Особливості формування та реалізації освітньої політики в гуманітарній сфері щодо стратегії інновацій у країнах Європейського Союзу |
Інші назви: | Features of the formation and implementation of educational policy in the humanitarian sphere on the strategy of innovation in the European Union |
Автори: | Базиляк, Наталія Bazyliak, Nataliia |
Ключові слова: | освітня політика гуманітарна сфера розвиток Європейський Союз трансформація співпраця держави стратегія система educational policy humanitarian sphere development transformation European Union states system cooperation strategy |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Базиляк Н. О. Особливості формування та реалізації освітньої політики в гуманітарній сфері щодо стратегії інновацій у країнах Європейського Союзу / Базиляк Н. О. // Таврійський науковий вісник. Серія : Публічне управління та адміністрування. – 2022. – № 2. – С. 10–16. DOI https://doi.org/10.32851/tnv-pub.2022.2.2 |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено освітню політику Європейського Союзу, що вважає своїми завданнями у сфері освіти підтримати діяльність держав-членів з метою розвитку євро- пейського виміру освіти, сприяння обміну студентами та викладачами шляхом заохочення академічного визнання дипломів та часу навчання, сприяння співпраці між навчальними закладами, сприяння обміну інформацією та досвідом, сприяння розвитку дистанційної освіти. Однак, дії на рівні ЄС не передбачають гармонізації правових положень дер- жав-членів, передбачається співпраця в галузі освіти з третіми країнами та міжнарод- ними організаціями, зокрема з Радою Європи. The European Union’s education policy considers its tasks in the field of education to support Member States’ activities in developing the European dimension of education, promoting student and teacher exchanges by encouraging academic recognition of diplomas and teaching time, promoting cooperation between educational institutions, exchanging information and experience distance education. However, action at EU level does not provide for the harmonization of the legal provisions of the Member States, cooperation in the field of education with third countries and international organizations, in particular with the Council of Europe. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33903 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
BN.pdf | 375.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.