Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33902
Title: | Європейський досвід формування системи фінансування та надання дотацій на реалізацію навчально-наукової діяльності закладами вищої освіти |
Other Titles: | European experience in forming a system of financing and providing subsidies for the implementation of educational and research activities of higher education institutions |
Authors: | Базиляк, Наталія Bazyliak, Nataliia |
Keywords: | європейський досвід система фінансування заклади вищої освіти надання дотацій реалізація навчально-наукова діяльність european experience system of financing institutions of higher education granting of grants realization of educational and scientific activity |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Базиляк Н. О. Європейський досвід формування системи фінансування та надання дотацій на реалізацію навчально-наукової діяльності закладами вищої освіти / Базиляк Н. О. // Публічне управління та митне адміністрування. – 2022. – № 2 (33). – С. 10–14. DOI https://doi.org/10.32836/2310-9653-2022-2.2 |
Series/Report no.: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Abstract: | Реформа фінансування вищої освіти була і залишається актуальною політичною темою у багатьох європейських країнах, ключовою проблемою для багатьох урядів була розробка та впровадження правил фінансування вищої освіти, щоб підвищити доступність, покращити якість освіти, продуктивність та позицію університетів у міжнародних рейтингах. Більшість авторів визнають, що здійснення реформ у фінансуванні вищої освіти є наслідком кількох явищ, які спостерігаються в Європі з 1980-х років, в тому числі підвищення значення знань. Reform of higher education funding has been and remains a topical policy issue in many European countries, and the key issue for many governments has been the development and implementation of higher education funding rules to increase access, quality of education, productivity and international rankings. Most authors acknowledge that reforms in higher education funding are the result of several phenomena that have been observed in Europe since the 1980s, including the increase in the value of knowledge. |
URI: | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33902 |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.