Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33900
Title: Управлінський досвід щодо реалізації державної гуманітарної політики у сфері модернізації освіти в сучасній системі вищої школи Німеччини
Other Titles: Management experience in the implementation of state humanitarian policy in the sphere of education modernization in the modern high school system of Germany
Authors: Базиляк, Наталія
Bazyliak, Nataliia
Keywords: державна гуманітарна політика
етап
Німеччина
сфера
система вищої школи
управлінський досвід
модернізація освіти
state humanitarian policy
stage
sphere
Germany
managerial experience
modernization of education
system of higher education
Issue Date: 2023
Citation: Базиляк Н. Управлінський досвід щодо реалізації державної гуманітарної політики у сфері модернізації освіти в сучасній системі вищої школи Німеччини / Базиляк Наталія // Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. – 2023. – № 1. – С. 24–28. DOI https://doi.org/10.51547/ppp.dp.ua/2023.1.3
Series/Report no.: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Abstract: У статті визначено, що сучасна німецька державна гуманітарна політика обумовлена низкою причин, серед яких, на сьогодні, на перше місце виходять прискорені темпи економічних та технологічних змін у державі, соціальні та демографічні зміни в країні. Звідси недостатність молодих високопрофесійних фахівців у різних секторах економіки, кадровий голод і, висока конкурентність за висококваліфіковані кадри на ринку людських ресурсів Німеччини. Натомість, значно змінилися вимоги сучасного покоління, створивши оновлену соціально-економічну формацію з молодих високопрофесійних фахівців, орієнтованих на самореалізацію, проектну роботу, і навіть нові сучасні кошти комунікації. The article determines that the modern German state humanitarian policy is determined by a number of reasons, among which, today, the accelerated pace of economic and technological changes in the state, social and demographic changes in the country come first. Hence the lack of young highly professional specialists in various sectors of the economy, the personnel shortage, and high competition for highly qualified personnel on the German human resources market. The requirements of the modern generation have changed significantly, creating an updated socio-economic formation of young, highly professional specialists focused on self-realization, project work, and even new modern means of communication.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33900
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bazyliak Nataliia.pdf277.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.