Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33899
Назва: | Державна освітня політика на сучасному етапі трансформації суспільно-владних відносин: імплементація зарубіжного досвіду Італії |
Інші назви: | State educational policy at the current stage of transformation of public-power relations: implementation of Italy's foreign experience |
Автори: | Базиляк, Наталія Bazyliak, Nataliia |
Ключові слова: | державна освітня політика заклади освіти імплементація сучасність Італія досвід перспективи розвиток можливості трансформація state educational policy implementation educational institutions Italy modernity transformation experience prospects development opportunities |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Базиляк Н. Державна освітня політика на сучасному етапі трансформації суспільно-владних відносин: імплементація зарубіжного досвіду Італії / Базиляк Наталія // Science and technology: problems, prospects and innovations : рroceedings of VII International Scientific and Practical Conference (Japan,13-15 April). – Osaka, 2023. – Р. 245–249. |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | У статті визначено, що заклади освіти сьогодні потребують ефективного управління, який має реалізувати керівництво за допомогою всіх підрозділів навчального закладу. Розглянуто досвід формування нової сучасної моделі управління в системі освіти, який проводився шляхом вивчення досвіду Італії. З’ясовано, що набагато модернізованими у цьому контексті виглядають заклади освіти Італії та Західної Європи. Доведено, що освітні інституції Італії на даний момент мають достатньо досвіду в галузі інновацій в реалізації державної освітньої політики. The article defines what educational institutions need today effective management, which should be implemented by management with the help of all divisions of the educational institution. The experience of forming a new modern models of management in the education system, which was conducted by studying experience of Italy It turned out that they look much more modernized in this context educational institutions of Italy and Western Europe. It is proved that the educational institutions of Italy currently have enough experience in the field of innovation in implementation state educational policy. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33899 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bazyliak.pdf | 426.97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.