Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33891
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляшкевич, Антоніна | - |
dc.contributor.author | Марусич, Оксана | - |
dc.contributor.author | Шавель, Христина | - |
dc.contributor.author | Liashkevych, Antonina | - |
dc.contributor.author | Marusych, Oksana | - |
dc.contributor.author | Shavel, Khrystyna | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-03T08:25:00Z | - |
dc.date.available | 2023-05-03T08:25:00Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Ляшкевич А. І. Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття / Ляшкевич А. І., Марусин О. О., Шавель Х. Є. // Перспективи та інновації науки. – 2023. – № 4(22). – С. 163–173. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-4(22)-163-173 | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33891 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено теперішній стан освітнього процесу української вищої школи, та надано прогностичну модель адаптації до глобальних викликів, що постають перед суспільством у ХХІ столітті. У роботі представлено результати аналізу шляхів удосконалення навчальної взаємодії з огляду на контекст повномасштабної війни та перспективи післявоєнного відновлення. Актуальність дослідження зумовлена збільшенням розриву між потребами учасників освітнього процесу, що визначаються суспільною динамікою, та існуючою методологією забезпечення фахової освіти в Україні.The article highlights the current state of the educational process of the Ukrainian higher school and provides a prognostic model of adaptation to the global challenges facing society in the 21st century. The work presents the results of the analysis of ways to improve educational interaction in view of the context of a full-scale war and the prospects of post-war recovery. The relevance of this study is due to the increasing gap between the needs of participants in the educational process, which are determined by social dynamics, and the existing methodology of providing professional education in Ukraine. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; | - |
dc.subject | вища школа | uk_UA |
dc.subject | ІКТ-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | освіта воєнного періоду | uk_UA |
dc.subject | освіта майбутнього | uk_UA |
dc.subject | higher school | uk_UA |
dc.subject | ICT-oriented education | uk_UA |
dc.subject | globalization | uk_UA |
dc.subject | wartime education | uk_UA |
dc.subject | education of the future | uk_UA |
dc.title | Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття | uk_UA |
dc.title.alternative | Adaptation of the educational process of the higher school to the global challenges of the ХХІ st century | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shavel Kh..pdf | 540.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.