Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33891
Назва: | Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття |
Інші назви: | Adaptation of the educational process of the higher school to the global challenges of the ХХІ st century |
Автори: | Ляшкевич, Антоніна Марусич, Оксана Шавель, Христина Liashkevych, Antonina Marusych, Oksana Shavel, Khrystyna |
Ключові слова: | вища школа ІКТ-орієнтоване навчання глобалізація освіта воєнного періоду освіта майбутнього higher school ICT-oriented education globalization wartime education education of the future |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Ляшкевич А. І. Адаптація освітнього процесу вищої школи до глобальних викликів ХХІ століття / Ляшкевич А. І., Марусин О. О., Шавель Х. Є. // Перспективи та інновації науки. – 2023. – № 4(22). – С. 163–173. https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-4(22)-163-173 |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено теперішній стан освітнього процесу української вищої школи, та надано прогностичну модель адаптації до глобальних викликів, що постають перед суспільством у ХХІ столітті. У роботі представлено результати аналізу шляхів удосконалення навчальної взаємодії з огляду на контекст повномасштабної війни та перспективи післявоєнного відновлення. Актуальність дослідження зумовлена збільшенням розриву між потребами учасників освітнього процесу, що визначаються суспільною динамікою, та існуючою методологією забезпечення фахової освіти в Україні.The article highlights the current state of the educational process of the Ukrainian higher school and provides a prognostic model of adaptation to the global challenges facing society in the 21st century. The work presents the results of the analysis of ways to improve educational interaction in view of the context of a full-scale war and the prospects of post-war recovery. The relevance of this study is due to the increasing gap between the needs of participants in the educational process, which are determined by social dynamics, and the existing methodology of providing professional education in Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33891 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shavel Kh..pdf | 540.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.