Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33889
Назва: | Charakterystyka nauczania w okresie wczesnoszkolnym w kontekście kultury fizycznej i edukacji zdrowotnej |
Інші назви: | Особливості навчання молодшого шкільного періоду в контексті фізичної культури та оздоровчого виховання |
Автори: | Skalski, Dariusz W. Zabolotna, Oksana Sushchenko, Andriy Kowalski, Damian Rybak, Oleh Скальський, Даріуш В. Заболотна, Оксана Сущенко, Андрій Ковальський, Даміан Рибак, Олег |
Ключові слова: | interests sports circles sports activities school youth інтереси спортивні гуртки спортивна діяльність шкільна молодь |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Charakterystyka nauczania w okresie wczesnoszkolnym w kontekście kultury fizycznej i edukacji zdrowotnej / Dariusz W. Skalski, Oksana Zabolotna, Andriy Sushchenko, Damian Kowalski, Oleh Rybak // Kultura fizyczna, medycyna i bezpieczeństwo w aspekcie zmian kulturowych. Wybrane zagadnienia : monografia / red. nauk. Dariusz W. Skalski, Marek Graczyk, Oleh Rybak, Bogdan Kindzer. – Kielce - Lwów, 2023. – С. 39–55. |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Early school education is one of the most important elements of shaping the competences of students in the early years. Teaching at such an important moment in a child's development must be properly implemented so that it results in future readiness to take further important actions leading to the formation of full humanity. Developmental tasks appearing at the stage of early education, successfully implemented, affect the child's sense of happiness, while those that end in failure lead to the child's experience of uncertainty, as well as to a loss of self-esteem. Дошкільна освіта є одним із найважливіших елементів формування компетентностей учнів раннього віку. Навчання в такий важливий момент розвитку дитини має бути правильно реалізоване, щоб у майбутньому виникла готовність до подальших важливих дій, що ведуть до формування повноцінної людяності. Розвивальні завдання, що виникають на етапі раннього навчання, успішно реалізовані впливають на відчуття щастя дитини, а ті, що завершуються невдачею, призводять до переживання невпевненості у дитини, а також до втрати самооцінки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33889 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rybak O..pdf | 489.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.