Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33889
Назва: Charakterystyka nauczania w okresie wczesnoszkolnym w kontekście kultury fizycznej i edukacji zdrowotnej
Інші назви: Особливості навчання молодшого шкільного періоду в контексті фізичної культури та оздоровчого виховання
Автори: Skalski, Dariusz W.
Zabolotna, Oksana
Sushchenko, Andriy
Kowalski, Damian
Rybak, Oleh
Скальський, Даріуш В.
Заболотна, Оксана
Сущенко, Андрій
Ковальський, Даміан
Рибак, Олег
Ключові слова: interests
sports circles
sports activities
school youth
інтереси
спортивні гуртки
спортивна діяльність
шкільна молодь
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Charakterystyka nauczania w okresie wczesnoszkolnym w kontekście kultury fizycznej i edukacji zdrowotnej / Dariusz W. Skalski, Oksana Zabolotna, Andriy Sushchenko, Damian Kowalski, Oleh Rybak // Kultura fizyczna, medycyna i bezpieczeństwo w aspekcie zmian kulturowych. Wybrane zagadnienia : monografia / red. nauk. Dariusz W. Skalski, Marek Graczyk, Oleh Rybak, Bogdan Kindzer. – Kielce - Lwów, 2023. – С. 39–55.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Early school education is one of the most important elements of shaping the competences of students in the early years. Teaching at such an important moment in a child's development must be properly implemented so that it results in future readiness to take further important actions leading to the formation of full humanity. Developmental tasks appearing at the stage of early education, successfully implemented, affect the child's sense of happiness, while those that end in failure lead to the child's experience of uncertainty, as well as to a loss of self-esteem. Дошкільна освіта є одним із найважливіших елементів формування компетентностей учнів раннього віку. Навчання в такий важливий момент розвитку дитини має бути правильно реалізоване, щоб у майбутньому виникла готовність до подальших важливих дій, що ведуть до формування повноцінної людяності. Розвивальні завдання, що виникають на етапі раннього навчання, успішно реалізовані впливають на відчуття щастя дитини, а ті, що завершуються невдачею, призводять до переживання невпевненості у дитини, а також до втрати самооцінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33889
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rybak O..pdf489.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.