Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33886
Назва: | Rola resocjalizacji w aspekcie sprawności fizycznej dzieci w wieku szkolnym |
Інші назви: | Роль реабілітації в аспекті фізичної підготовленості школярів |
Автори: | Skalski, Dariusz W Kowalski, Damian Zwara, Radosław Graczyk, Marek Kinzder, Bogdan Скальскі, Даріуш В. Ковальський, Даміан Звара, Радослав Грачик, Марек Кіндзер, Богдан |
Ключові слова: | child social rehabilitation physical fitness education дитина фізична підготовка соціальна реабілітація освіта |
Дата публікації: | 2023 |
Бібліографічний опис: | Rola resocjalizacji w aspekcie sprawności fizycznej dzieci w wieku szkolnym / Dariusz W. Skalski, Damian Kowalski, Radosław Zwara, Marek Graczyk, Bogdan Kinzder // Kultura fizyczna, medycyna i bezpieczeństwo w aspekcie zmian kulturowych. Wybrane zagadnienia : monografia / red. nauk. Dariusz W. Skalski, Marek Graczyk, Oleh Rybak, Bogdan Kindzer. – Kielce - Lwów, 2023. – С. 181–195. |
Серія/номер: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського; |
Короткий огляд (реферат): | Rehabilitation is most often understood as a system of activities that deals with the problems of dysfunctions, defects or motivational underdevelopments associated primarily with defects in the social and cultural environment of children and adolescents and unfavorable biopsychological factors of their social development. According to M. Grzegorzewska, social rehabilitation is the ultimate goal of special pedagogy consisting in restoring to a socially maladjusted individual a sense of normality that can be achieved for them, improving them, arming them with knowledge and skills enabling them to perform useful and social work, and thus enabling them to join the current of life around them social. Соціальну реабілітацію найчастіше розуміють як систему заходів, що мають справу з проблемами дисфункцій, дефектів або мотиваційного недорозвинення, пов’язаних насамперед з неблагополуччям соціально-культурного середовища дітей та молоді та несприятливими біопсихічними факторами їх соціального розвитку. На думку М. Гжегожевської, соціальна реабілітація є кінцевою метою спеціальної педагогіки, яка полягає у відновленні соціально дезадаптованої особистості почуття нормальності, яке може бути досягнуто для неї, вдосконалення її, озброєння знаннями та навичками, які дозволяють виконувати корисні та соціальні дії. працювати, і таким чином дозволити їм приєднатися до течії життя навколо них. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33886 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogdan Kinzder.pdf | 465.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.