Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванова, Лілія-
dc.contributor.authorВовчанська, Ольга-
dc.contributor.authorIvanova, Liliia-
dc.contributor.authorVovchanska, Olha-
dc.date.accessioned2023-05-02T09:10:47Z-
dc.date.available2023-05-02T09:10:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationІванова Л. О. Ринок e-commerce: маркетинговий аналіз здобутків та напрямів розвитку / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Бізнес-навігатор. – 2022. – Вип. 2 (69). – С. 28–40. DOI: https://doi.org/10.32847/business-navigator.69-4uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33883-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню кон’юнктури та визначенню сучасних напрямів розвитку ринку e-commerce у світі та в Україні. За основу взято емпіричні дані щодо світового ринку e-commerce, які проаналізовано з огляду на величину, структуру, регіональний розподіл, концентрацію в ринкових сегментах. Здійснено міжнародні порівняння рейтингових досягнень провідних країн за обсягами продаж в роздрібному сегменті електронної торгівлі, за обсягами роздрібних e-commerce продаж, за видами e-commerce (B2B, B2C) та рейтинг світових компаній в сегменті e-commerce за показником валової вартості товарів (GMV). Зазначено, що однією з глобальних тенденцій e-commerce є використання мобільних пристроїв (m-commerce). Визначено основні чинники перспективного зростання m-commerce. Висновується, що досліджені авторами зміни в кон’юнктурі e-commerce, найімовірніше, матимуть довгостроковий характер. Стаття присвячена дослідженню кон’юнктури та визначенню сучасних напрямів розвитку ринку e-commerce у світі та в Україні. На основі взято емпіричні дані щодо світового ринку електронної комерції, які проаналізовано з огляду на величину, структуру, регіональний розподіл, концентрацію в ринкових сегментах. Здійснено міжнародне порівняння рейтингових досягнень провідних країн за обсягами продажів у роздрібному сегменті продажу електронної торгівлі, за обсягами роздрібних e-commerce, за видами e-commerce (B2B, B2C) та рейтинг світових компаній у сегменті e-commerce за показником вартісної вартості товару (GMV).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНаукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;-
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectелектронна комерціяuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectтенденціяuk_UA
dc.subjectмобільна комерціяuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.subjecte-commerceuk_UA
dc.subjectmobile commerceuk_UA
dc.subjectratinguk_UA
dc.subjecttrenduk_UA
dc.titleРинок e-commerce: маркетинговий аналіз здобутків та напрямів розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeE-commerce market: marketing analysis of achievements and its perspective developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vovchanska O.M.pdf983.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.