Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33883
Назва: Ринок e-commerce: маркетинговий аналіз здобутків та напрямів розвитку
Інші назви: E-commerce market: marketing analysis of achievements and its perspective development
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: ринок
електронна комерція
рейтинг
тенденція
мобільна комерція
маркетингові дослідження
market
marketing research
e-commerce
mobile commerce
rating
trend
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Ринок e-commerce: маркетинговий аналіз здобутків та напрямів розвитку / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Бізнес-навігатор. – 2022. – Вип. 2 (69). – С. 28–40. DOI: https://doi.org/10.32847/business-navigator.69-4
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню кон’юнктури та визначенню сучасних напрямів розвитку ринку e-commerce у світі та в Україні. За основу взято емпіричні дані щодо світового ринку e-commerce, які проаналізовано з огляду на величину, структуру, регіональний розподіл, концентрацію в ринкових сегментах. Здійснено міжнародні порівняння рейтингових досягнень провідних країн за обсягами продаж в роздрібному сегменті електронної торгівлі, за обсягами роздрібних e-commerce продаж, за видами e-commerce (B2B, B2C) та рейтинг світових компаній в сегменті e-commerce за показником валової вартості товарів (GMV). Зазначено, що однією з глобальних тенденцій e-commerce є використання мобільних пристроїв (m-commerce). Визначено основні чинники перспективного зростання m-commerce. Висновується, що досліджені авторами зміни в кон’юнктурі e-commerce, найімовірніше, матимуть довгостроковий характер. Стаття присвячена дослідженню кон’юнктури та визначенню сучасних напрямів розвитку ринку e-commerce у світі та в Україні. На основі взято емпіричні дані щодо світового ринку електронної комерції, які проаналізовано з огляду на величину, структуру, регіональний розподіл, концентрацію в ринкових сегментах. Здійснено міжнародне порівняння рейтингових досягнень провідних країн за обсягами продажів у роздрібному сегменті продажу електронної торгівлі, за обсягами роздрібних e-commerce, за видами e-commerce (B2B, B2C) та рейтинг світових компаній у сегменті e-commerce за показником вартісної вартості товару (GMV).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33883
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vovchanska O.M.pdf983.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.