Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33882
Назва: Маркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинності
Інші назви: Influence marketing and its specifics in the hospitality industry
Автори: Іванова, Лілія
Вовчанська, Ольга
Ivanova, Liliia
Vovchanska, Olha
Ключові слова: маркетинг впливу
інфлюенсер
промоція
індустрія гостинності
соціальна мережа
маркетинговий інструмент
influence marketing
influencer
promotion
hospitality industry
social network
marketing tool
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Іванова Л. О. Маркетинг впливу та його особливості в індустрії гостинності / Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. – 2021. – Вип. 3(104). – С. 67–77.
Серія/номер: Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК імені Івана Боберського;
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає в дослідженні сутності та особливостей застосування маркетингу впливу в індустрії гостинності. The purpose of the article is to study the nature and features of influence marketing in the hospitality industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/33882
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf996.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.